Televizorių remontas Taisykla7 yra atliekamas profesionalių ir kvalifikuotų meistrų, šioje srityje turinčių ilgametę patirtį. Mūsų filialus rasite Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose. Tiesiogiai bendradarbiaujame su Samsung, Sony, LG, Toshiba, Panasonic, Thomson, Funai, TV Star, Hitachi, Fujitsu, Sharp, JVC, Pioneer, Grundig, NEC ir kitais detalių tiekėjais - tai leidžia užtikrinti aukščiausią kokybę ir gerą kainą. Televizorių taisymas atliekamas tik originaliomis detalėmis. Tai leidžia visada suteikti garantiją. Pas mus yra atliekamas visų šiuolaikinių (QLED, LED, LCD, CCFL, Plazma - plazminių) televizorių servisas.

Sugedus televizoriui, vienos iš dažniausiai pasitaikančių problemų yra:

  • Televizorius visiškai neįsijungia.
  • Mirguliuoja ekranas.
  • Ekrane rodomas vaizdas, nors garsas girdimas.
  • Rodomas vienos spalvos vaizdas ekrane.
  • Ekrane matomos linijos.
  • Rodomas vaizdas be garso.
  • Rodomas iškraipytas vaizdas.

Nors dažnai tokiais atvejais reikalingas techninis remontas ir detalių keitimas pvz. valdymo bloko remontas, T-Con plokštės keitimas, spalvų bloko remontas, aukštos įtampos CCFL inverterio remontas, išlaužtų lizdų remontas ar keitimas, tačiau pateikiame patarimus ką galėtumėte atlikti patys prieš pristatydami televizorių remontui mums.

Televizorius rodo mėlyną, žalią arba juodą ekraną

Tai gana dažna problema - gera žinia ta, kad sprendimas yra gana paprastas. Jei televizorius rodo vienos spalvos ekraną, tai indikuoja, kad televizorius negauna signalo iš tam tikro prietaiso. Patikrinkite, ar teisingai televizoriuje parinkta įvestis t.y. parinktas tas sąsajos numeris / lizdas (pvz. HDMI1 / HDMI2 / HDMI SIDE ir pan.), prie kurio prijungtas vaizdo įvesties kabelis iš įrenginio (kabelinės televizijos priedėlio, "Blu-Ray" grotuvo, žaidimų kompiuterio ir pan.), kurį bandote paleisti. Jei jungtis parinkta teisingai, dar patikrinkite ar kabelis tiek tame prietaise, tiek televizoriuje įstatytas korektiškai – įkištas iki galo. Jei problema neišsisprendė, dar galite pabandyti kabelį pakeisti kitu.

Jei patikrinote ir esate įsitikinę, kad įvestis tinkama, įrenginys įjungtas, kabeliai tarp įrenginio ir televizoriaus veikia, bet vis tiek nematote vaizdo, gali būti, kad problema susijusi su televizijos paslaugų teikėju. Pabandykite jiems paskambinti, kad būtų patikrinta ar paslaugos iki Jūsų televizoriaus teikiamos tinkamai. Jei neprisiskambinate, patikrinkite jų svetainę, galbūt šiuo metu jūsų vietovėje yra sutrikimų, kurie šiuo metu yra sprendžiami, o linijos apkrautos.

Televizorius neįsijungia

Visų pirma reikia įsitikinti ar problema kyla dėl televizoriaus, ar dėl nuotolinio valdymo pulto. Pirmiausia pabandykite pakeisti pultelio baterijas. Tai dažna problema, kai atrodo, kad nuotolinio valdymo pultas neveikia ar sugedęs televizorius. Pakeitę baterijas, galite išbandyti gudrybę, kuriai reikia mobiliojo telefono. Nukreipkite telefono kamerą į nuotolinio valdymo pulto galą ir pultelyje paspauskite kelis mygtukus. Per kamerą turėtumėte matyti, kaip užsidega lemputė. Jei lemputė užsidega, problemos priežastis yra pats televizorius - pabandykite jį perjungti į kitą maitinimo lizdą. Jei nieko nematote, problema susijusi su nuotolinio valdymo pultu. Laikui bėgant nuotolinio valdymo pulteliai susidėvi. Galite nusipirkti pakaitinį nuotolinio valdymo pultelį.

LED, OLED arba QLED ekrane matomos linijos arba šiukšlės

Tai dar viena dažna televizoriaus problema. Visų pirma reikia išsiaiškinti priežastį: ar tai fizinis ekrano pažeidimas, ar tai kažkas kita, kas tiesiog netinkamai rodo vaizdą. Pabandykite perjungti įvesties laidus - jei įtrūkimas ar linija vis dar yra, tuomet greičiausiai kaltas televizorius. Tokiu atveju televizorių reiktu pristatyti diagnostikai mums. Ekrano linijos gali atsirasti tiek dėl fizinio poveikio ekranui, tiek dėl vidinio gedimo. Vidinis gedimas dažniausiai yra sugedusios apšvietimo lempučių juostos, kurias pakeisime. Kitų atvejų, reikėtų keisti visą ekraną. Viso ekrano keitimas galimas, tačiau jis gali kainuoti beveik tiek pat, kiek naujas televizorius. Tokiu atveju patikrinkite, galbūt turite namų ar kitą draudimą, kuris kompensuos Jūsų patirtus nuostolius, o mes išrašysime defektinį aktą.

Televizorius rodo vaizdą, tačiau nėra garso

Pirmiausia turėtumėte dar kartą patikrinti visus kabelius - įsitikinkite, kad HDMI kabelis tinkamai prijungtas prie televizoriaus, o garsiakalbių kabeliai tinkamai prijungti prie garsiakalbių. Jei tai nepadėjo, įsitikinkite, kad televizorius nustatytas taip, kad garsas būtų išvedamas į bet kokį prie jo prijungtą įrenginį. Jei tai nepadeda, pabandykite kitą kabelį arba kitą įrenginį. Jei namų kino garsiakalbiai gerai veikia kitiems įrenginiams, vadinasi, problema susijusi su televizoriumi. Ir atvirkščiai, jei televizoriaus vidiniai garsiakalbiai veikia, o garsiakalbis neveikia.

Rodomas nenatūralus iškraipytas vaizdas

Nors ir daug vartotojų dėl to skundžiasi, tačiau vis vien kartais televizorių gamintojai tai reklamuoja kaip privalumą ir net pagal nutylėjimą įjungia gamykliniuose nustatymuose. Tai gali būti pavadinta kaip tam tikra rodomo vaizdo „pagerinimo“ funkcija. Jei žiūrite televizorių ar filmą ir viskas atrodo pernelyg greitai arba beveik taip, lyg būtų pagreitinta, tai gali būti įjungtas „pagerinimo efektas“. Taip nutinka dėl to, kad televizorius prie rodomo turinio prideda papildomus kadrus, taip siekdamas viską rodyti efektyviau ir geriau, tačiau daugumai žmonių vaizdas atrodo beveik "per daug tikras" ir nenatūralus.

Gera žinia yra ta, kad tai lengva išspręsti - tereikia peržiūrėti televizoriaus nustatymus ir išjungti visus papildomus efektus. Skirtinguose televizoriuose šios funkcijos gali būti paslėptos skirtingose meniu dalyse. Kai jas išjungsite, vaizdas atrodys natūraliau.

Įprastos televizoriaus problemos yra būtent tokios. Jos gali nutikti bet kam. Dauguma jų yra lengvai išsprendžiamos, tačiau jei susidūrėte su kažkuo, ko niekaip negalite išspręsti, tuomet turėtumėte kreiptis į specialistus. Atvežkite televizorių mums ir mes padėsime išspręsti bet kokią su jūsų televizoriumi susijusią problemą.