Skip to content
Pagrindinis » Telefonų remontas

Telefonų remontas

Taisykla7 atliekamas visų tipų telefonų remontas: telefonų ekranų keitimas, baterijos keitimas, išlaužtų lizdų remontas, kameros keitimas, pagrindinių plokščių remontas, korpuso detalių keitimas, ryšio problemų tvarkymas, mygtukų keitimas, autorizuotas remontas, telefonų programinės įrangos perrašymas ir tvarkymas, gamyklinis telefonų atrišimas nuo visų operatorių tinklū ir kiti telefonų remonto darbai.

Visada prieš remontą per 1 darbo dieną atliekame NEMOKAMĄ diagnostiką, kuri nekainuoja net ir atsisakius remonto. Todėl jauskitės užtikrintai ir kreipkitės į mus.

Jei turite namų draudimą ar prietaisas yra apdraustas, galime išrašyti defektinį aktą draudimo kompanijai.

sudužęs telefonas remontui

Telefonų remontas – kainoraštis

PaslaugaKainaGarantija
Telefono gedimo nustatymas (diagnostika)NEMOKAMAI
Ekrano keitimas (dažniausiai po telefono numetimo, sudaužymo, didelio fizinio poveikio ir pan. detalės kaina neįsk.)Nuo 15 €2 mėn.
Baterijos keitimas (dažniausiai po kelių metų naudojimo natūraliai nusidėvejus esamai baterijai, detalės kaina neįsk.)Nuo 10 €2 mėn.
Išlaužto ar kitaip sugedusio įkrovimo lizdo remontas / keitimasNuo 15 €2 mėn.
Kameros keitimas (detalės kaina neįsk.)Nuo 10 €2 mėn.
Pagrindinės plokštės remontas / keitimas (dažniausiai po telefono apliejimo skysčiais, stipraus sutrenkimo ir pan.)Nuo 30 €2 mėn.
Galinio dangtelio / korpuso keitimasNuo 25 €2 mėn.
Sugedusio bevielio ryšio (WiFi / Bluetooth) taisymasNuo 25 €2 mėn.
Su garsu susijusių problemų sprendimas (kai nėra garso / blogas garsas / neveikia mikrofonas), mikrofono modulio keitimas, vibro skambučio modulio keitimas, garsiakalbio remontas, ausinuko lizdo remontas / keitimasNuo 25 €2 mėn.
SIM modulio ar lizdo remontas / ketimasNuo 25 €2 mėn.
Atminties kortelės lizdo keitimasNuo 25 €2 mėn.
Priekinės (pagrindinės) / galinės kameros keitimasNuo 25 €2 mėn.
„Home“ mygtuko remontas / keitimasNuo 25 €2 mėn.
Įjungimo / garsinimo mygtukų keitimasNuo 25 €2 mėn.
Programinės įrangos perrašymas, atrišimas (Apple iPhone atrišimas, Android atrišimas, Samsung atrišimas, ekrano kodo pašalinimas ir pan.)Nuo 15 €
Telefono defektavimo aktas draudimo kompanijai (apmoka draudimas)20 €

Telefonų remontas – dažniausiai pasitaikančių gedimų sąrašas

Pateikiame dažniausiai pasitaikančius gedimus, jų priežastis ir patarimus, kaip tam tikrais atvejais reikėtų elgtis. Daugiau apie telefonų remontą patiems galite skaityti čia.

1. Sudužęs telefono ekranas

Pagrindinės priežastys, dėl kurių taip nutinka, yra šios:

  • Atsitiktinis telefono išmetimas.
  • Telefono išslydimas iš rankų dėl susidūrimo su praeiviu.
  • Atsisėdimas ant telefono, kai jis yra galinėje kišenėje.
  • Telefono laikymas kartu su metaliniais raktais kišenėje.

Pirma, patikrinkite galbūt jūsų telefono ekranui taikoma gamintojo garantija arba koks nors draudimas. Kai kurie telefonų gamintojai suteikia garantija net ekrano dūžiams. Tuomet pristatykite telefoną ekrano keitimui pas mus, o jo remonto išlaidas padengs draudimas / garantija. Bet kokiu atveju pasirūpinsim telefono ekrano keitimu. Be to yra ir kitų programų, pvz. jei sudužo iPhone ir reikalingas iPhone telefono remontas, galimas telefono keitimas už mokestį nauju. Jei iPhone senesnis, programa taikoma, tačiau ekonomiškai naudingiau keisti tik ekraną.

2. Telefono remontas – įkrovimo lizdo gedimas

Kai telefonas įkraunamas lėtai arba visai neįkraunamas, dažnai kaltininkas yra sugedęs įkrovimo lizdas / prievadas. USB lizde yra maža metalinė jungtis, kuri netinkamai jungiasi prie įkrovimo laido. Priežastis gali būti:

  • Dulkės / šiukšlės blokuoja kontaktą arba trukdo tinkamai tiekti energiją telefonui.
  • Prasidėjo korozija, kai telefonas sušlapo arba laikėte jį labai drėgnoj aplinkoje.
  • Techninės įrangos pažeidimas, dėl numetimo ar kito fizinio poveikio.

Galite visų pirma šią problemą išspręsti patys. Išvalykite lizdą adata ir minkštą medvilnę. Švelniai valykite pagal savo įkroviklio kaiščio formą. Jei išvalymas nepadėjo, pabandykite įkrauti su kitu duomenų perdavimo kabeliu ir įkrovikliu, kad įsitikintumėte, jog kaltas prievadas / lizdas.

Jei problema išlieka, apsilankykite artimiausiame Taisykla7 filiale, kad būtų atliktas profesionalus mobiliojo telefono įkrovimo lizdo remontas.

3. Telefono apliejimas

  • Išimkite telefoną iš skysčio ir nedelsdami jį išjunkite.
  • Kiek įmanoma išardykite visas sudedamąsias dalis, pavyzdžiui, bateriją, SIM kortelę, SD kortelę, apsauginį dėklą, ir padėkite jas sausoje vietoje.
  • Minkšta šluoste arba medvilne nuvalykite vandenį nuo išimtų dalių.
  • Išbandykite klasikinį ryžių arba silikagelio triuką, kad sugrąžintumėte telefonui gyvybę. Paimkite plastikiniame maišelyje esantį dubenėlį su ryžiais arba silicio dioksido geliu. Laikykite jame telefoną porą dienų.

Prevencija visada geriau nei remontas. Eidami į baseiną ar paplūdimį galite apsaugoti telefoną nuo skysčių žalos naudodami vandeniui atsparų dėklą (kuri lengvai galima nusipirkti priedų parduotuvėse). Jie taip pat veiksmingi, kai išeinate į lauką lyjant lietui ir kartu nešiojatės telefoną.

4. Greitai išsikraunanti telefono baterija

Tai gali įtakoti:

  • Neuždaromos foninės programėlės: įsitikinkite, kad uždarote programėles, kai jos nenaudojamos, įskaitant tas, kurios veikia fone.
  • Trečiosios šalies programėlė arba programinė sistemos klaida: tokiu atveju gali padėti įrenginio perkrovimas. Pabandykite naudoti telefoną saugiuoju režimu. Jei saugiuoju režimu akumuliatorius veikia normaliai, problema susijusi su trečiosios šalies programėle. Tuomet turėtumėte ištrinti neseniai atsisiųstas programėles.
  • Naudojant per daug programėlių taip pat išsunkiama baterija. Ištrinkite nenaudojamas programėles. Taip pat patikrinkite, ar kuri nors konkreti programėlė nenaudoja per daug energijos. Nustatymai -> Apie telefoną -> Baterijos naudojimas. Peržiūrėkite programėlių sąrašą ir kiek jos naudoja baterijos energijos. Galite ištrinti nenaudojamas programėles, kurios naudoja bateriją.
  • Atnaujinkite telefono sistemą ir programinę įrangą į naujausią versiją. Jei norite sužinoti, ar jūsų telefone yra koks nors atnaujinimas, galite tai padaryti naudodami Nustatymai -> Sistemos atnaujinimai.
  • Per daug pranešimų ir reklamų. Galite pabandyti jų nerodyti. Nustatymai -> Tvarkyti programas -> Pranešimai. Išjunkite pranešimus pagal savo poreikius.
  • Prastas įkroviklis. Įsitikinkite, kad naudojate originalų ar tikrai gerą įkroviklį. Be to, naudokitės 20-80% įkrovimo taisykle. Tai reiškia, kad akumuliatorius visada turi būti įkrautas nuo 20 iki 80%.

5. Nėra garso / blogas telefono garsas

Įsitikinkite, kad garsiakalbio nustatymai yra geri. Patikrinkite, ar garsumas nenustatytas per mažas. Padidinkite garsumą ir pažiūrėkite, ar jis veikia.

Patikrinkite ar neįjungtas rėžimas – netrukdyti. Ieškokite: Nustatymai -> Netrukdyti.

Išbandykite „gamyklinį atstatymą“. Prieš tai nepamirškite pasidaryti atsarginės duomenų kopijos, nes gamyklinis atkūrimas ištrina visus telefono duomenis.

6. Dažnas telefono pastrigimas / strigimas

Užstrigęs telefonas paprastai yra ženklas, kad jūsų telefono RAM (laikinoji atmintis) yra pernelyg apkrauta. Arba telefone yra kenkėjiškų programų.

  • Ištrinkite nereikalingus cache duomenis
  • Susilaikykite nuo programėlių atsisiuntimo iš neautorizuotų šaltinių. Arba paprasčiausiai naudokite tik oficialiaus telefono gamintojo parduotuves (pvz. „Google Play“ / „App Store“) norėdami atsisiųsti programėlę.
  • Vartotojai, turintys telefonus su maža operatyviąja atmintimi (pvz. 2GB/3GB), turėtų vengti daug resursų reikalaujančių grafinių žaidimų, tokių kaip PUBG.
  • Visada atnaujinkite telefono sistemą ir programėles.
  • Maždaug kas savaitę suraskite ir ištrinkite nenaudojamus failus (nuotraukas, vaizdo įrašus, pdf) ir programėles. Atlaisvinus RAM vietos, sumažėja tikimybė, kad telefonas pakibs. Idealiu atveju išmaniajame telefone turėtų būti apie 30% laisvos RAM vietos.

Kai telefonas pradeda kibti, problemų paieška turėtų prasidėti nuo naujai įdiegtų įtartinų programėlių ištrynimo. Tada perkrovimo iš naujo. Tada išvalykite operatyviąją atmintį. Jei reikia, atlikite gamyklinį nustatymą iš naujo. Su šia problema dažnai susiduria Samsung telefonai, todėl jei Jums reikalingas Samsung telefono remontas (ar kito gamintojo telefono remontas), kreipkitės į Taisykla7.

7. Telefono perkaitimas

Kiekvienas telefonas išskiria šilumą per tris pagrindinius komponentus: procesorius, akumuliatorius ir ekranus. Todėl nedidelis ir trumpalaikis įkaitimas yra viskas tvarkoje, ypač, kai telefoną naudojate ilgą laiką. Tačiau jei telefonas pernelyg įkaista, tai reiškia, kad problema kilo dėl programinės įrangos ir (arba) taikomosios programos trikdžių, pernelyg didelio fizinio spaudimo kuriam nors iš trijų šilumą generuojančių komponentų arba techninės įrangos gedimo. Dar viena dažna telefono perkaitimo priežastis – skysčio patekimas į vidų. Norėdami spręsti telefono perkaitimą, galite išbandyti toliau nurodytus sprendimus:

  • Nuolat atnaujinkite visas telefone esančias programas ir programinę įrangą.
  • Venkite per ilgai žaisti HD žaidimus ir vaizdo įrašus.
  • Venkite, kad akumuliatorius būtų įkrautas 100% arba išsikrautų iki 0%.
  • Nelaikykite telefono tiesioginiuose saulės spinduliuose.
  • Kai telefonas perkaista, nustokite juo naudotis. Jei jis įkrautas, nedelsdami išimkite įkroviklį ir leiskite jam atvėsti. Geriausia, kad įjungtumėte lėktuvo režimą, kad išvengtumėte intensyvaus apkrovimo.
  • Kai telefonas atvės, paleiskite jį iš naujo. Išjunkite nenaudojamas programas.
  • Nuimkite telefono dėklą, jei jį naudojate.
  • Naudokite tik originalų / tinkamą įkroviklį ir nepalikite telefono įkrauti per naktį.

8. Interneto ryšio problemos

Jei telefonu nepavyksta prisijungti prie interneto, greičiausiai priežastis yra neteisingas tinklo nustatymas arba paslaugų teikėjo problema.

  • Eikite į Nustatymai -> Mobilusis tinklas. Įsitikinkite, kad mobilieji duomenys yra įjungti. Patikrinkite ar pasirinkote tinkamą SIM kortelę, skirtą naudoti internete.
  • Spustelėkite „SIM kortelės informacija ir nustatymai“. Čia tinklo režimas turėtų būti 4G (pageidaujamas)/3G/2G. Duomenų perdavimo tarptinkliniu ryšiu funkcija turėtų būti nustatyta Įjungta / visada.
  • Taip pat iš naujo nustatykite numatytąjį APN ir iš naujo perkraukite telefoną.
  • Jei vis dar susiduriate su problema, skambinkite savo paslaugų teikėjui (Bitė / Tele2 / Telia ir t.t..).

9. Neveikia mygtukai

Telefono mygtukų neveikimo problema paprastai yra susijusi su programinės įrangos arba programėlės gedimu. Kai kurios nesuderinamos programos arba programinės įrangos problemos gali trukdyti telefono programinių mygtukų veikimui.

  • Kaip laikiną sprendimą, mygtukams galite išbandyti trečiosios šalies programėlę. Šiuo atveju du populiarūs variantai yra mygtukas Atgal ir Navigacijos juosta.
  • Norint ištaisyti visam laikui, pirmiausia reikėtų išbandyti perkrovimą.
  • Jei perkrauti nepavyksta, kurį laiką naudokite telefoną saugiuoju režimu. Pažiūrėkite, ar saugiuoju režimu mygtukai veikia gerai. Jei taip, tuomet reikia ištrinti neseniai atsisiųstas programėles arba, pabandyti iš naujo nustatyti įrenginio gamyklinius parametrus.
  • Visada atnaujinkite telefono sistemą ir programinę įrangą. Reguliariai šalinkite talpyklos failus ir įsitikinkite, kad nenaudojate per daug itin daug resursų reikalaujančių žaidimų.
  • Jei mygtuko problema atsirado nukritus arba pažeidus vandeniu, geriau atneškite prietaisą į mūsų autorizuotą profesionalų remonto centrą, nes tikėtina, kad tai techninės įrangos pažeidimas.

10. Stringa telefono programėlės

  • Pirmiausia patikrinkite, ar programėlė yra atnaujinta. Jei ne, atnaujinkite ją ir iš naujo paleiskite telefoną.
  • Antra, eikite į programėlių tvarkytuvę ir išvalykite programėlės talpyklos duomenis.
  • Jei problema išlieka, pašalinkite programėlę ir iš naujo ją įdiekite. Tikėtina, kad dabar programėlė veiks gerai.

11. Neveikia blykstė

  • Įsitikinkite, kad blykstė yra įjungta. Net ir automatiniu režimu blykstė neveikia, jei lauke yra pakankamai šviesu.
  • Patikrinkite, ar fotoaparato režimas, kurį naudojate, palaiko blykstę. Kai kuriuose fotoaparato režimuose, pavyzdžiui, Time-lapse ir Light painting, blykstė automatiškai išjungiama.
  • Įsitikinkite, kad baterijos pakanka žibintuvėliui naudoti. Keliuose telefonų modeliuose blykstė išjungiama tą akimirką, kai įkrovimas sumažėja žemiau 15 arba 10%.
  • Naudojant blykstę per daug, ji gali perkaisti ir nustoti veikti. Tokiu atveju palaukite akimirką ir bandykite dar kartą.
  • Pabandykite iš naujo nustatyti fotoaparato programėlę! Eikite į Nustatymai -> Fotoaparatas -> Saugykla. Čia pamatysite duomenų išvalymo parinktį.
į viršų