Kai reikia pašalinti interneto ryšio problemas kompiuteryje, pirmiausia reikia nustatyti problemos priežastį. Tai galima padaryti tikrinant, ar nėra su technine ar programine įranga susijusių problemų, taip pat diagnozuojant galimas tinklo problemas.
Su aparatine įranga susijusios problemos gali būti įvairios – nuo blogų kabelių ar sugadinto maršrutizatoriaus iki modemo ar kompiuterio tinklo adapterio problemų. Jei atrodo, kad problema susijusi su aparatine įranga, geriausia kreiptis į techniką arba interneto paslaugų teikėją.
Su programine įranga susijusios problemos gali būti įvairios operacinės sistemos, programų ar naršyklės nustatymų problemos. Tokiu atveju reikės atlikti tam tikras trikčių šalinimo užduotis, pavyzdžiui, atnaujinti tvarkykles, patikrinti ugniasienės nustatymus ir įsitikinti, ar atnaujinta antivirusinė arba kita saugumo programinė įranga.
Galiausiai, jei atrodo, kad problema yra susijusi su tinklo problema, galite pabandyti atlikti internetinį greičio testą arba iš kompiuterio komandinės eilutės atlikti svetainės patikrinimą, kad nustatytumėte, ar problema susijusi su interneto paslaugų teikėju, ar su jūsų kompiuteriu.
Nustatę problemos priežastį, galite imtis veiksmų jai pašalinti. Jei problema susijusi su aparatine įranga, pagalbos reikia kreiptis į techniką arba interneto paslaugų teikėją. Jei tai su programine įranga susijusi problema, ją galite išspręsti patys.
Galiausiai, jei problema susijusi su tinklo problema, ją galite išspręsti iš naujo nustatę maršrutizatorių arba modemą, patikrinę, ar nėra interneto paslaugų teikėjo atnaujinimų, ir (arba) kreipęsi į jį dėl tolesnės pagalbos. Kad ir kokia būtų interneto ryšio problemų priežastis, pasitelkę šiek tiek kantrybės ir šalindami trikdžius galite nustatyti ir išspręsti problemą.