Išmanieji televizoriai yra vis populiaresnis būdas namuose naudotis srautinio transliavimo paslaugomis ir turiniu. Tačiau kai išmanusis televizorius nereaguoja į balso komandas, tai gali būti neįtikėtinai apmaudu. Galimos kelios šios problemos priežastys – nuo techninio pobūdžio problemų su pačiu prietaisu iki su aplinka ar tinklu susijusių problemų.
Viena dažniausių priežasčių, dėl kurių išmanusis televizorius nereaguoja į balso komandas, yra aparatinės arba programinės įrangos problema. Jei prietaisas buvo neseniai atnaujintas, gali būti, kad atnaujinimo proceso metu kažkas nepavyko ir tai reikia ištaisyti. Be to, jei yra kokių nors problemų su prietaiso mikrofonu arba jo ryšiu su pačiu televizoriumi, balso komandos gali būti apdorojamos neteisingai.
Kitos galimos televizoriaus nereagavimo į balso komandas priežastys – aplinkos problemos, pavyzdžiui, triukšmo trukdžiai arba tinklo problemos, dėl kurių signalas yra silpnas arba pertraukiamas. Bet kuriuo atveju svarbu nustatyti ir išspręsti pagrindinę problemą, kad prietaisas veiktų tinkamai. Nepašalinus šių problemų, prietaisas gali veikti vangiai arba net visai nustoti veikti.
Norint diagnozuoti problemą ir atkurti balso komandų funkciją, kartais reikia iš naujo nustatyti televizoriaus nustatymus arba patikrinti, ar nėra galimų programinės įrangos atnaujinimų. Be to, naudotojai turėtų įsitikinti, ar jų tinklo ryšys yra stabilus ir ar jo netrikdo kiti įrenginiai. Imdamiesi šių veiksmų naudotojai gali užtikrinti, kad jų išmanusis televizorius veikia tinkamai ir į balso komandas reaguoja taip, kaip numatyta.