Nors „Google Glass” patyrė nesėkmę, tačiau bendrovė neatsisakė išmaniųjų akinių koncepcijos. Jai pačiai kurti naują dizainą nelabai sekėsi, todėl ji ėmėsi įsigyti startuolių, kad pritrauktų naujų talentų ir technologijų. Prieš dvejus metus ji įsigijo AR akinių gamintoją „North”, o dabar įsigijo „Raxium”, kuri kuria mikroLED ekranus, skirtus AR ir VR taikymams. Įsigijimo kaina neskelbiama, tačiau anksčiau buvo pranešta, kad jos vertė siekia apie 1 mlrd. dolerių.
microLED yra panašus į OLED, nes nenaudoja foninio apšvietimo, o kiekvienas pikselis skleidžia savo šviesą. Skirtumas nuo OLED – naudojamos medžiagos. microLED turėtų būti ryškesnė, efektyviau vartoti energiją ir išspręsti ilgaamžiškumo problemas (pvz., perdegimo). Tačiau sukurti pakankamai mažus microLED, kad juos būtų galima naudoti ant galvos nešiojamuose prietaisuose, buvo iššūkis. Be to, jie turi būti maži, nes nedidelis, šviesus ekranas turi užpildyti nemažą regėjimo lauko dalį. Bendrovė „Raxium” tvirtina, kad jai pavyko pasiekti 3,5 µm dydžio pikselius, t. y. daug mažesnius nei tipinis OLED pikselis.
„North” rinkoje turėjo produktą – „Focals 1.0”, 600 JAV dolerių kainuojančius AR akinius (iš pradžių jų kaina buvo 1000 JAV dolerių, bet greitai buvo sumažinta). Po įsigijimo „Google” išjungė paslaugą, nuo kurios priklausė akiniai, todėl jie tapo netinkami naudoti. Bet kokiu atveju „Google” dalyvauja lenktynėse – „Apple” ir „Meta” taip pat įsigijo AR akinių srityje veikiančių startuolių. Išmanieji akiniai gali pakeisti išmaniuosius telefonus kaip daugumos vartotojų bendravimo su skaitmeniniu pasauliu būdą, tačiau nė vieni iš jų dar neprigijo. Galbūt dėl to, kad technologija dar nėra išbaigta.