Aptarnavimo paslaugos yra gyvybiškai svarbios dėl kelių priežasčių:
- Sveikatos apsauga: Nesandarūs kavos aparatai gali tapti drėgmės ir pelėsio židiniu. Pelėsis, ypač žmonėms su silpnesniu imunitetu, gali sukelti kvėpavimo takų ar virškinimo sistemos sutrikimus, pvz., pilvo pūtimą. Taip pat pelėsis gali sugadinti aparato dalis, sukeldamas didesnes remonto išlaidas.
- Geresnis skonis ir mažesnė rūgštingumo rizika: Netinkamai veikiantis kavos aparatas gali gaminti per rūgštų gėrimą, didinantį skrandžio rūgštingumą. Be to, techninių parametrų nukrypimai ar susidėvėjusios tarpinės sumažina kavos aromato intensyvumą.
- Finansinė nauda: Reguliarus aptarnavimas padeda išvengti brangių remonto darbų, pvz., valdymo plokštės keitimo, kurį gali sukelti nedidelis drėgmės kiekis. Be to, tinkama priežiūra užtikrina aukščiausios kokybės kavos gaminimą, taip išvengiant pinigų švaistymą prastam produktui.
- Patogumas ir komfortas: Puikiai veikiantis aparatas leidžia mėgautis kava namuose, išvengiant eilių ir triukšmo viešose vietose, taip sutaupant ne tik pinigus, bet ir leidžiant atsipalaiduoti savo erdvėje.
Kavos aparato aptarnavimo laikas
Rekomenduojama atlikti techninį aptarnavimą kasmet arba kas dvejus metus. Jei pastebite stiprėjančią vibraciją, neįprastus garsus ar kvapus, vandens lašėjimą, padidėjusį garų kiekį, pasikeitusią pieno putą ar programų sutrikimus, tai gali būti ženklai, kad reikia atlikti aptarnavimą.