- Žala – Jei neseniai įsigytas telefonas sugenda, galbūt verta jį taisyti, tačiau senesnio telefono gedimas gali būti proga jį pakeisti į naujesnį ir efektyvesnį modelį.
- Žalos apimtis yra svarbus veiksnys sprendžiant ar taisyti, ar keisti telefoną. Pavyzdžiui, sutaisomos problemos yra suskilę ekranai, sugedę ausinių lizdai, neveikiantys mygtukai, gedę garsiakalbiai, perkaitę akumuliatoriai, sugedę mikrofonai. Tačiau žala, esanti telefono korpuse ir vidiniuose komponentuose, gali būti nepataisoma.
- Telefono amžius – Kaip ir kompiuteriai, senstantys išmanieji telefonai pradeda lėčiau veikti. Programinė įranga ir operacinės sistemos yra sukurtos veikti naujesnėje įrangoje, tad senstant telefonui jis nebegaus naujausių atnaujinimų.
- Pasenusi programinė įranga – Po maždaug 5 metų telefonas nebebus suderinamas su naujesne programine įranga, o tai labai veikia jo našumą. Net jei ir išleidžiate pinigus seno, bent 5 metų amžiaus telefono taisymui, tai nepadarys didelio poveikio jo veikimui. Tokiu atveju protingiau įsigyti naują telefoną, nei iššvaistyti pinigus senojo programinės įrangos taisymui.
- Telefono taisymo laikas – Mūsų telefonai saugo svarbius duomenis ir kontaktus, tad jų gedimas sukelia nepatogumų. Kas sudaro taisymo trukmę: pirmiausia nustatomas gedimas, o tada pradedamas taisymo procesas. Jei reikalinga užsakyti atsargines dalis, tai gali dar labiau pailginti taisymo laiką.
- Naujo telefono įsigijimas – Jei negalite ilgai laukti taisomo telefono, galite įsigyti naują ir jį nustatyti tą pačią dieną. Naujo telefono įsigijimas yra geresnis variantas, kai neturite laiko laukti pataisyto senojo telefono.