Nėra vaizdo
Jei Jūsų televizoriaus ekranas tamsus, patikrinkite LED indikatorių dėl maitinimo ženklų. Jei indikatorius nešviečia, nėra garso ar kitų maitinimo požymių, įsitikinkite, kad maitinimo laidas yra tvirtai prijungtas ir kad nereikia atstatyti apsaugos jungiklio.
Jei televizorius įjungtas, bet vis tiek nerodo vaizdo, perjunkite įvairius šaltinius ar įvestis. Jei problema išlieka, patikrinkite savo šaltinio įrenginio (pvz., kabelinės dėžutės, PlayStation ar Xbox, Apple TV, Roku ir kt.) maitinimą. Įsitikinkite, kad šaltinis yra tvirtai prijungtas prie televizoriaus naudojant tinkamą laidą, pvz., HDMI.
Jeigu įmanoma, taip pat verta pabandyti kitą šaltinio įrenginį ar kitą HDMI laidą, kad įsitikintumėt, jog problema yra televizoriuje. Galite pabandyti ir kitą televizoriaus įvestį. Kartais HDMI 1 įvestis gali sugesti, bet HDMI 2 veikia puikiai.
Jei nustatėte, kad problema yra televizoriuje ir esate tikri, kad Jūsų šaltiniai bei laidai veikia tinkamai, turėtumėte susisiekti su televizoriaus gamintoju, garantijos teikėju arba taisytoju.
Nesutampa garso ir vaizdo sinchronizacija
Vėluojantis garsas sukuria erzinantį televizijos žiūrėjimą. Šią problemą galite patirti naudodami tiek televizoriaus įmontuotus garsiakalbius, tiek išorinį garsiakalbį, pvz., garso juostą.
Norėdami nustatyti, ar problema yra televizoriuje, šaltinio įrenginyje ar transliacijoje, pakeiskite kanalą ir patikrinkite ar problema išlieka. Jei ne, kanalas su vėluojančiu garsu greičiausiai išsispręs savaime.
Jei pastebite nesutampančią garso sinchronizaciją nepriklausomai nuo kabelinės televizijos kanalo, bet kiti šaltiniai veikia gerai, pakoreguokite garso delsą savo kabelinės dėžutės nustatymuose. Jei garso problema išlieka bet kokiu atveju – kabelinėje, srautinėje įrangoje, žaidimų konsolėse – turėsite pakoreguoti garso delsą pačiame televizoriuje.
Vaizdo pikselizacija
Pikselizacija yra dažna problema. Kartais nieko negalite padaryti, nes tai yra transliacijos, o ne Jūsų televizoriaus problema. Jei pastebite dažnas pikselizacijos problemas keliuose kanaluose, patikrinkite, ar visos kabelių jungtys yra tvirtai pritvirtintos. Taip pat galite išjungti kabelinės dėžutę ar kitą įrenginį, palaukti minutę ir vėl įjungti.
Jei pikselizacijos problemos išlieka tik kabeliniuose kanaluose, susisiekite su savo kabelinės televizijos tiekėju. Jei jos išlieka naudojant įvairius šaltinius, susisiekite su televizoriaus gamintoju ar garantijos teikėju.
Tamsus, iškraipytas arba neryškus vaizdas
Naudokite aukščiau aprašytus metodus, kad išspręstumėte prastos vaizdo kokybės problemas. Jei tamsumas, spalvų iškraipymas ar vaizdo iškraipymas matomas tik viename kanale, tikėtina, kad problema išsispręs per trumpą laiką. Jei pastebite ją visur, turėsite „pažaisti” su televizoriaus vaizdo nustatymais. Jei manote, kad nustatymas buvo pakeistas netyčia, dauguma televizorių modelių turi „atkurti numatytuosius nustatymus“ parinktį.
“Muilo operos” efektas
Tai, ką žmonės vadina „muilo operos efektu“, iš tikrųjų yra judėjimo išlyginimas. Skirtingi televizorių modeliai ir gamintojai gali naudoti šiek tiek kitokius terminus, pvz., „Auto Motion Plus“ (Samsung) arba TruMotion (LG). Šis keistas efektas atsiranda, kai Jūsų televizorius simuliuoja didesnį kadrų dažnį, kai šaltinis rodomas standartiniu 24 arba 30 kadrų per sekundę greičiu.
Šis nustatymas gali patikti kai kuriam turiniui, pvz., sporto transliacijoms. Tačiau dauguma žmonių jį laiko blaškančiu. Tiesiog eikite į televizoriaus vaizdo nustatymų meniu ir išjunkite jį.
Televizoriaus pratęstos garantijos apsauga
Jei susiduriate su televizoriaus problema, kuri reikalauja tikrojo remonto, galite kreiptis, kad gamintojas išspręstų problemą, kol televizorius dar yra garantiniame laikotarpyje. Tačiau, jei garantija pasibaigė, turėsite mokėti iš savo kišenės.