Skip to content
Главная " Apžvalgos " Prisikėlimas iš pelenų! „Alcatel” grįžta su telefonais, kurie sukrės visą rinką!

Prisikėlimas iš pelenų! „Alcatel” grįžta su telefonais, kurie sukrės visą rinką!

Legendinio prekės ženklo sugrįžimas į išmaniųjų telefonų areną

Kas galėjo pagalvoti, kad dar išgirsime apie „Alcatel”? Prekės ženklas, kadaise buvęs vienas iš telefonų rinkos lyderių, po ilgos tylos pertraukos grįžta su tokiu užmoju, kad konkurentai jau dabar krapšto galvas. Prancūzijos-Kinijos bendradarbiavimo vaisius, kadaise žavėjęs vartotojus savo prieinamais, bet kokybiškais telefonais, dabar ruošiasi naujam etapui. TCL Communications, dabartinis „Alcatel” savininkas, nusprendė ištraukti dulkėtą, bet daugeliui nostalgišką prekės ženklą ir suteikti jam naują gyvenimą.

Prisimenu, kaip prieš 15 metų mano pirmasis liečiamo ekrano telefonas buvo būtent „Alcatel” – tada tai atrodė kaip technologijų stebuklas už prieinamą kainą. Dabar kompanija ketina pakartoti tą pačią formulę, tik su šiuolaikinėmis technologijomis ir visiškai nauju požiūriu į vartotojų poreikius.

Kas paskatino „Alcatel” renesansą?

Kodėl būtent dabar „Alcatel” nusprendė grįžti? Rinka perpildyta – „Samsung”, „Apple”, „Xiaomi” ir daugybė kitų gamintojų siūlo telefonus kiekvienam skoniui ir kišenei. Tačiau TCL vadovai pamatė nišą, kurios niekas tinkamai neužpildo – vidutinės kainos segmentą su išskirtinėmis funkcijomis.

Pasak kompanijos atstovų, sprendimą paskatino keletas veiksnių:

1. Vartotojų nuovargis nuo nuolat brangstančių flagmanų
2. Vidutinės klasės telefonų funkcionalumo suartėjimas su premium segmentu
3. Nostalgija prekės ženklui, kurį daugelis prisimena teigiamai
4. TCL turimos ekranų gamybos technologijos, leidžiančios pasiūlyti aukščiausios kokybės ekranus už mažesnę kainą

„Mes matome, kad žmonės nebėra pasiruošę mokėti 1000+ eurų už telefoną, kurio funkcijos tik nežymiai geresnės nei 400 eurų kainuojančio įrenginio. Čia ir įžvelgėme savo galimybę,” – teigia TCL vykdomasis direktorius.

Revoliucinės technologijos, kurios gali pakeisti žaidimo taisykles

Naujieji „Alcatel” telefonai nėra tiesiog dar vieni Android įrenginiai perpildytoje rinkoje. Kompanija investavo į keletą išskirtinių technologijų, kurios gali tapti tikrais rinkos žaidimo keitėjais.

Pirmiausia – ekranai. TCL, kaip vienas didžiausių TV ekranų gamintojų pasaulyje, pritaikė savo NXTVISION technologiją, kuri leidžia pasiekti neįtikėtiną spalvų tikslumą ir ryškumą. Naujuosiuose „Alcatel” telefonuose bus naudojami 10-bitų ekranai, galintys atvaizduoti daugiau nei milijardą spalvų – tai funkcija, kurią paprastai matome tik aukščiausios klasės įrenginiuose.

Antra – baterijos. Kompanija sukūrė naują greitojo įkrovimo technologiją, kuri leidžia įkrauti telefoną nuo 0 iki 60% vos per 15 minučių. Dar įspūdingiau – jie teigia išsprendę vieną didžiausių šiuolaikinių telefonų problemų: baterijos degradaciją. Naujoji baterijos valdymo sistema užtikrina, kad po dvejų intensyvaus naudojimo metų baterija išlaikys 90% savo pradinės talpos.

„Mes suprantame, kad žmonės nori ilgaamžiškų telefonų. Kodėl turėtumėte keisti įrenginį vien dėl to, kad baterija nebetarnauja?” – klausia kompanijos inžinerijos vadovas.

Naujos serijos telefonai: ką galime tikėtis?

„Alcatel” planuoja pristatyti tris naujus telefonų modelius, orientuotus į skirtingus vartotojų segmentus:

Alcatel Nova – vidutinės klasės flagmanas, kurio kaina neviršys 450 eurų, tačiau funkcijomis prilygs įrenginiams, kainavusiems dvigubai. 6,7 colio AMOLED ekranas su 120Hz atnaujinimo dažniu, naujos kartos Dimensity 8200 procesorius, 108MP pagrindinė kamera su optine stabilizacija ir 5000mAh baterija su minėta pažangia įkrovimo technologija.

Alcatel Pulse – orientuotas į jaunesnę auditoriją, besidominčią socialiniais tinklais ir fotografija. Šis telefonas turės specialiai optimizuotą kamerą, skirtą socialinių tinklų turiniui kurti, su dirbtinio intelekto funkcijomis, kurios automatiškai parenka geriausius nustatymus skirtingoms situacijoms. Kaina – apie 350 eurų.

Alcatel Lite – ekonomiška alternatyva, kainuosianti vos 250 eurų, tačiau išlaikanti pagrindinius aukštesnės klasės modelių privalumus: kokybišką ekraną, gerą bateriją ir pakankamai galios kasdienėms užduotims.

Visi telefonai turės „švarios” Android versijos operacinę sistemą su minimaliais gamintojo pridėtais elementais – tai atsakas į vartotojų nusiskundimus dėl perteklinės programinės įrangos kituose įrenginiuose.

Unikalus požiūris į tvarumą ir įrenginio gyvavimo ciklą

Vienas įdomiausių „Alcatel” sugrįžimo aspektų – neįprastas požiūris į telefonų gyvavimo ciklą. Kompanija žada 4 metų programinės įrangos atnaujinimus visiems modeliams – tai ilgiau nei siūlo net kai kurie premium segmento gamintojai.

Be to, „Alcatel” pristato naują „Atnaujink, o ne pakeisk” programą. Jos esmė – modulinė kai kurių komponentų konstrukcija, leidžianti lengvai pakeisti bateriją ar ekraną pasibaigus garantiniam laikotarpiui. Kompanija net žada tiekti šiuos komponentus už savikainą, uždirbdama tik iš naujų telefonų pardavimų.

„Mes norime pakeisti vartojimo įpročius. Telefonas nėra vienkartinis produktas – jis gali tarnauti ilgus metus, jei suteiksite galimybę,” – teigia kompanijos tvarumo vadovas.

Marketingo strategija: nostalgiją derinant su inovacijomis

Kaip „Alcatel” ketina pranešti pasauliui apie savo sugrįžimą? Jų marketingo strategija apjungia du elementus: nostalgiją vyresniems vartotojams, kurie prisimena prekės ženklą iš praeities, ir inovacijas, skirtas pritraukti jaunesnę auditoriją.

Kampanija prasidės su šūkiu „Prisimeni mus? Mes grįžome geresni nei bet kada”. Reklamose bus rodomi seni „Alcatel” telefonų modeliai, transformuojami į naujus, taip simboliškai parodant prekės ženklo evoliuciją.

Įdomu tai, kad kompanija atsisakė tradicinių įžymybių reklamose. Vietoj to, jie bendradarbiaus su technologijų entuziastais ir „YouTube” turinio kūrėjais, kurie galės išsamiai apžvelgti telefonų privalumus ir trūkumus. Tai drąsus žingsnis, rodantis pasitikėjimą savo produktu.

„Mes nenorime, kad žmonės pirktų mūsų telefonus dėl gražaus veido reklamoje. Norime, kad jie pirktų dėl realios vertės, kurią siūlome,” – paaiškino marketingo vadovas.

Iššūkiai ir kliūtys kelyje į sėkmę

Nepaisant ambicingų planų, „Alcatel” susiduria su rimtais iššūkiais. Prekės ženklas buvo beveik pamirštas daugelyje rinkų, o vartotojai tapo itin lojalūs savo pasirinktiems gamintojams.

Didžiausios kliūtys, su kuriomis susiduria „Alcatel”:

1. Stipri konkurencija iš Kinijos gamintojų, siūlančių panašios kainos telefonus
2. Vartotojų skepticizmas dėl „atgimstančių” prekės ženklų
3. Riboti platinimo kanalai, palyginti su didžiaisiais rinkos žaidėjais
4. Būtinybė įrodyti ilgalaikį įsipareigojimą rinkai

Kompanija pripažįsta šiuos iššūkius ir teigia turinti strategiją kiekvienam iš jų. Pavyzdžiui, platinimo problemai spręsti jie jau pasirašė partnerystės sutartis su pagrindiniais elektronikos prekybos tinklais Europoje ir planuoja agresyvią plėtrą internetu.

Ką visa tai reiškia mobiliųjų telefonų rinkos ateičiai?

„Alcatel” sugrįžimas nėra tik dar vieno žaidėjo prisijungimas prie ir taip perpildytos rinkos. Tai gali būti ženklas, kad telefonų rinka pradeda naują evoliucijos etapą, kur kaina nebėra tiesiogiai proporcinga kokybei, o vartotojai tampa išrankesni ir reikalauja daugiau už savo pinigus.

Jei „Alcatel” strategija pasiteisins, galime tikėtis, kad ir kiti gamintojai bus priversti peržiūrėti savo kainas arba pasiūlyti daugiau vertės. Tai gera žinia vartotojams, kurie pastaruosius metus matė tik kylančias flagmanų kainas.

Taip pat įdomu stebėti, kaip rinka reaguos į tvarumo iniciatyvas. Jei vartotojai palaikys „Atnaujink, o ne pakeisk” programą, tai gali paskatinti panašius sprendimus iš kitų gamintojų, galiausiai sumažinant elektroninių atliekų kiekį.

Neabejotina, kad artimiausius mėnesius telefonų rinkoje bus įdomu. „Alcatel” sugrįžimas – tai ne tik nostalgijos banga, bet ir potencialus katalizatorius pokyčiams, kurių daugelis vartotojų jau seniai laukė.

Nauja era: kai feniksas pakyla iš technologijų pelenų

Stebint „Alcatel” kelionę atgal į telefonų rinką, negaliu nesižavėti drąsa, kurios reikia tokiam žingsniui. Tai primena fenikso istoriją – mitinio paukščio, kuris atgimsta iš savo pelenų. Technologijų pasaulyje retai matome tokius sugrįžimus, ypač tokius ambicingus.

Ar „Alcatel” pavyks įgyvendinti savo viziją? Tai priklausys nuo daugelio veiksnių, bet svarbiausia – nuo produktų kokybės ir vartotojų reakcijos. Jei telefonai iš tiesų pasiūlys žadėtą vertę, matysime įdomią konkurencinę kovą, kuri galiausiai bus naudinga mums visiems.

Jei svarstote apie naujo telefono įsigijimą artimiausiais mėnesiais, verta palaukti ir pamatyti, ką „Alcatel” pasiūlys. Galbūt tai bus tas retas atvejis, kai nostalgiją lydi ne nusivylimas, o malonus siurprizas. O galbūt tai bus pradžia naujos eros, kai telefonai vėl taps ilgaamžiais palydovais, o ne kasmetinėmis išlaidomis.

Kaip bebūtų, „Alcatel” sugrįžimas primena svarbią pamoką – technologijų pasaulyje niekada nesakyk „niekada”. Prekės ženklai, kaip ir idėjos, gali turėti antrą gyvenimą. Kartais net geresnį nei pirmasis.