Skip to content
Home " Apžvalgos " „Poco” netrukus pristatys tris naujus telefonų modelius

„Poco” netrukus pristatys tris naujus telefonų modelius

Kinų gamintojo ambicijos: nauji „Poco” flagmanai jau ant slenksčio

Mobiliųjų telefonų rinkoje nuolat verda įnirtinga kova dėl vartotojų dėmesio. Tarp daugybės gamintojų, bandančių išsiskirti iš minios, „Poco” prekės ženklas per pastaruosius kelerius metus sugebėjo užsitikrinti ištikimą gerbėjų ratą, siūlydamas įspūdingus techninius parametrus už patrauklią kainą. Ši „Xiaomi” antrinė įmonė, pradėjusi savo kelionę kaip eksperimentinis projektas, šiandien tapo rimtu žaidėju vidutinės ir aukštesnės klasės telefonų segmente.

Patikimų šaltinių duomenimis, „Poco” ruošiasi pristatyti net tris naujus įrenginius, kurie turėtų patenkinti skirtingų vartotojų poreikius. Šie modeliai ne tik papildys jau esamą kompanijos asortimentą, bet ir pademonstruos naujausias technologijas, kurias „Poco” inžinieriai sugebėjo įdiegti savo įrenginiuose. Panagrinėkime, ko galime tikėtis iš kiekvieno jų ir kodėl verta atkreipti dėmesį į artėjančius pristatymus.

F serija: vidutinės klasės karalius su fotoaparato ambicijomis

Vienas iš laukiamiausių naujų modelių – „Poco F6 Pro”, kuris, kaip spėjama, bus „Redmi K70” tarptautinė versija. Šis įrenginys turėtų pasiūlyti „Snapdragon 8 Gen 2” procesorių, kuris dar visai neseniai buvo naudojamas tik pačiuose brangiausiuose flagmanuose. Tokia strategija – įdiegti praėjusios kartos flagmanų lustus į naujus vidutinės klasės telefonus – jau tapo „Poco” vizitine kortele.

F serijos telefonas tikriausiai turės 6,67 colių AMOLED ekraną su 120Hz atnaujinimo dažniu ir 1440p raiška. Tai būtų rimtas patobulinimas, lyginant su ankstesniais modeliais, kurie dažniausiai apsiribodavo 1080p raiška. Baterija taip pat turėtų būti įspūdinga – 5000 mAh talpos su 120W greito įkrovimo palaikymu.

Fotoaparatų sistema, kuri dažnai būna silpnoji vidutinės klasės telefonų vieta, šį kartą žada nustebinti. Pagrindinė 50MP kamera su optine vaizdo stabilizacija, 8MP ultraplačiakampis objektyvas ir 2MP makro kamera – toks rinkinys turėtų patenkinti daugumos vartotojų poreikius. Tačiau tikrasis proveržis gali būti programinė įranga – „Poco” inžinieriai, kaip teigiama, skyrė daug dėmesio dirbtinio intelekto algoritmams, kurie optimizuoja nuotraukų kokybę įvairiomis sąlygomis.

X serija: balansas tarp galios ir kainos

„Poco X serija visada buvo skirta tiems, kurie ieško geriausio kainos ir kokybės santykio. Naujas „Poco X6 Pro” modelis turėtų tęsti šią tradiciją, siūlydamas „Dimensity 8300-Ultra” procesorių, kuris užtikrina puikų našumą žaidimams ir kasdieniam naudojimui.

Ekranas turėtų būti 6,67 colių AMOLED su 120Hz atnaujinimo dažniu, tačiau, skirtingai nuo F serijos, čia greičiausiai išliks 1080p raiška. Tai protingas kompromisas, leidžiantis sumažinti energijos sąnaudas ir išlaikyti konkurencingą kainą.

Baterijos talpa, kaip ir daugelyje šiuolaikinių telefonų, sieks 5000 mAh, o įkrovimo galia gali siekti 67W. Tai nėra rekordinis rodiklis, tačiau pakankamai greitas, kad telefoną būtų galima pilnai įkrauti per maždaug 45 minutes.

Fotoaparatų sistema bus panaši į F seriją, tačiau su tam tikrais apribojimais – 64MP pagrindinis jutiklis (galbūt be optinės stabilizacijos), 8MP ultraplačiakampis ir 2MP gylio jutiklis. Tokia konfigūracija turėtų užtikrinti kokybiškas nuotraukas dienos šviesoje, nors prietemoje rezultatai gali būti ne tokie įspūdingi kaip F serijoje.

M serija: įperkamas įėjimas į „Poco” ekosistemą

Trečiasis modelis, kurio pristatymo tikimasi – „Poco M6 Pro”, skirtas tiems, kurie nori išbandyti „Poco” telefonus, bet nėra pasiruošę išleisti didesnės sumos. Šis įrenginys veikiausiai bus varomas „Snapdragon 4 Gen 2” arba „Helio G99” procesoriumi, kurie abu užtikrina pakankamą našumą kasdienėms užduotims.

Ekranas tikriausiai bus 6,58 colių IPS LCD su 90Hz atnaujinimo dažniu – ne toks įspūdingas kaip aukštesnėse serijose, tačiau vis tiek užtikrinantis sklandų naršymą. Baterija turėtų būti 5000 mAh talpos su 33W įkrovimo galia, kas yra visai neblogai šioje kainų kategorijoje.

Fotoaparatų sistema bus kukli – 50MP pagrindinis jutiklis, 2MP makro kamera ir 2MP gylio jutiklis. Tačiau net ir su tokia konfigūracija, „Poco” programinė įranga turėtų užtikrinti visai neblogas nuotraukas geromis apšvietimo sąlygomis.

Programinės įrangos naujovės: MIUI ar HyperOS?

Vienas įdomiausių klausimų, susijusių su naujaisiais „Poco” telefonais – kokią operacinę sistemą jie naudos. „Xiaomi” neseniai pristatė savo naują „HyperOS” platformą, kuri pakeičia ilgai naudotą MIUI. Tikėtina, kad naujieji „Poco” modeliai jau bus pristatomi su šia nauja operacine sistema.

„HyperOS” žada geresnį optimizavimą, sklandesnę vartotojo sąsają ir glaudesnę integraciją su kitais „Xiaomi” ekosistemos įrenginiais. Tai gali būti rimtas privalumas tiems, kurie jau naudoja „Xiaomi” išmaniuosius namų prietaisus, laikrodžius ar kitus įrenginius.

Kalbant apie programinės įrangos atnaujinimus, „Poco” pastaruoju metu pagerino savo politiką. Tikėtina, kad naujieji flagmanai gaus bent trejų metų saugumo atnaujinimus ir dvejų metų Android versijos atnaujinimus. Tai nėra geriausia rinkoje (pavyzdžiui, „Samsung” ir „Google” siūlo ilgesnius atnaujinimų laikotarpius), tačiau atsižvelgiant į konkurencingą kainą, tai visai priimtinas kompromisas.

Kada galime tikėtis pristatymo?

Remiantis ankstesniais „Poco” pristatymų grafikais ir dabartiniais gandais, tikėtina, kad naujieji modeliai bus pristatyti per artimiausius du mėnesius. F serija tradiciškai būdavo pristatoma pavasarį, o X ir M serijos – vasaros pradžioje.

Pirmiausia telefonai greičiausiai pasirodys Indijos rinkoje, kuri „Poco” yra ypač svarbi, o vėliau – Europoje ir kituose regionuose. Lietuvos vartotojai tikriausiai galės įsigyti šiuos telefonus per oficialius „Xiaomi” platintojus jau vasaros viduryje.

Kainų atžvilgiu, remiantis ankstesniais modeliais ir dabartinėmis rinkos tendencijomis, galima prognozuoti tokį kainų diapazoną:

– „Poco F6 Pro”: 450-550 eurų
– „Poco X6 Pro”: 300-400 eurų
– „Poco M6 Pro”: 200-250 eurų

Žinoma, galutinės kainos gali skirtis priklausomai nuo konkretaus regiono ir platintojo.

Konkurencinė aplinka: ar „Poco” išlaikys savo pozicijas?

„Poco” telefonai visada išsiskyrė puikiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau konkurencija šiame segmente darosi vis intensyvesnė. „Realme”, „OnePlus Nord” serija, „Samsung” A serija ir net „Google” su savo „Pixel a” modeliais – visi jie varžosi dėl to paties vartotojo dėmesio.

Kad išliktų konkurencingi, naujieji „Poco” modeliai turi pasiūlyti kažką išskirtinio. F serijos atveju tai galėtų būti flagmanų lygio procesorius už vidutinės klasės kainą. X serijai – puikus ekranas ir baterija, o M serijai – nepriekaištingas veikimas už itin patrauklią kainą.

Dar vienas svarbus aspektas – pardavimų kanalai ir marketingo strategija. „Poco” tradiciškai didžiąją dalį pardavimų vykdo internetu, kas leidžia sumažinti kainas, tačiau riboja prekės ženklo matomumą. Norint pasiekti platesnę auditoriją, „Poco” galbūt turėtų apsvarstyti glaudesnį bendradarbiavimą su fizinėmis parduotuvėmis ir operatoriais.

Žvilgsnis į ateitį: „Poco” kelias technologijų horizonte

Trys nauji modeliai – tai tik dalis „Poco” planų 2023-2024 metams. Kompanija, kuri pradėjo kaip „Xiaomi” eksperimentas, šiandien tampa vis savarankiškesne ir ambicingesne. Nors „Poco” telefonai vis dar dažnai remiasi „Redmi” modeliais, jie vis labiau įgauna savitą identitetą ir dizaino kalbą.

Ateityje galime tikėtis dar didesnio dėmesio fotografijos galimybėms, nes tai sritis, kurioje vidutinės klasės telefonai tradiciškai atsilieka nuo flagmanų. Taip pat tikėtina, kad „Poco” toliau eksperimentuos su naujomis medžiagomis ir dizaino sprendimais, siekdama sukurti išskirtinius produktus.

Vartotojams, kurie svarsto apie naujo telefono įsigijimą, mano rekomendacija būtų šiek tiek palaukti, kol bus pristatyti šie nauji modeliai. Net jei nuspręsite jų nepirkti, jų pasirodymas rinkoje gali lemti senesnių modelių kainų sumažėjimą, o tai visada naudinga pirkėjams.

Galiausiai, „Poco” sėkmė priklausys ne tik nuo techninių specifikacijų, bet ir nuo gebėjimo sukurti nuoseklią vartotojo patirtį. Naujoji „HyperOS” operacinė sistema gali būti žingsnis teisinga linkme, tačiau tikrasis iššūkis – sukurti ekosistemą, kuri būtų patraukli ne tik dėl savo kainos, bet ir dėl unikalių funkcijų bei sklandaus veikimo. Ar „Poco” pavyks tai padaryti su naujaisiais modeliais – sužinosime jau netrukus.